Primerjava v resničnem svetu med enojnimi, poli, PERC in dvojnimi PV moduli.
* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.
Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh
Ko dostavljate svoje priljubljene ohlajene in zamrznjene izdelke, boste želeli imeti brezhibno rešitev za napajanje, ki bo ohranjala hrano perfektno ohlajeno za uživanje, medtem ko boste pozorni na cesto. Vedno več mest zahteva, da so pri parkiranju motorji izklopljeni, nekatera mesta pa v središčih prepovedujejo uporabo hrupnih generatorjev. Rešitev je možnost električne pripravljenosti, ki jo nudi veliko proizvajalcev. Ko je motor izklopljen, servisni akumulator napaja opremo hladilnika, da se tovor hladi.
Komponente modularnega sistema Victron Energy omogočajo strokovnjakom za hlajenje, da zgradijo celoten sistem, ki natančno ustreza zahtevanim specifikacijam in proračunu. Prednost dela samo z eno blagovno znamko pomeni, da imate samo eno kontaktno osebo za nadgradnje ali reševanje kakršnih koli redkih težav, ki se lahko pojavijo. Globalna mreža strokovnjakov Victron Energy ima več kot 45 let izkušenj in je pripravljena, ustrežljiva in sposobna prenesti vaše izzive v robustne rešitve, ki vam bo s svojim znanjem in izkušnjami o električni energiji stala ob strani.
Proizvajalci hladilne opreme omogočajo različne možnosti za količino, ki jo je potrebno ohladiti. Majhni kombiji se lahko zanesejo na opremo v načinu pripravljenosti električne energije na osnovi hlajenja, ki ga poganja enosmerni tok (12/24 V). Večji tovornjaki ali priklopniki so z izmeničnim tokom (110/230 V) bolje opremljeni za hlajenje zaradi zapletov pri ožičenju, ki jih povzročajo ti visoko zmogljivi porabniki energije.
Predvidevajmo, da načrtujemo za povprečno velik hladilni sistem z enosmernim tokom na osnovi kombija Mercedes Sprinter.
Dnevna poraba energije se izračuna tako, da se sešteva vsota časa uporabe na dan vseh X porabnikov: 750 W x 2,5 ur delovanja v načinu pripravljenosti iz akumulatorja. Za izračun zahtevane konične moči se istočasno dodajo vsi vati uporabljenih porabnikov.
Spodaj je razloženih nekaj glavnih vidikov načrtovanja, kliknite na vprašanja za priporočila naših inženirjev.
Obvladajte vse izzive, ki se pojavijo z združevanjem (pametnih) alternatorjev, zagonskih in servisnih akumulatorjev (litijevih ali svinčeno-kislinskih) z našo široko ponudbo DC-DC polnilnikov, združevalnikov akumulatorja ali pametnih izdelkov Smart BMS. Naše rešitve so posebej zasnovane za vozila in zagotavljajo, da se lahko tako svinčeno-kislinski in litijevi servisni akumulatorji pravilno (izpraznijo) napolnijo, ne da bi poškodovali (pametnega) alternatorja ali akumulatorjev.
Omejitev toka iz dveh različno velikih alternatorjev , da se ne preseže največji polnilni tok litijevega akumulatorja.
Zahvaljujoč litijevim lastnostim hitrega polnjenja, ima izbran litijev akumulator priporočen neprekinjen polnilni tok 100 amperov (največ 400 A, zaradi življenjske dobe cikla je priporočeno 100 A v skladu s podatkovnim listom). Mercedesovi inženirji priporočajo, da se iz 80 A pametnega alternatorja ne črpa več kot 50 % neprekinjenega polnilnega toka, ki nato varno zagotovi 40 amperov, kar ni dovolj za izkoriščanje celotnega potenciala polnilnega toka akumulatorja. Edini razpoložljiv visokozmogljiv alternator, ki je ustrezal določenemu motorju, je bil nereguliran, z nazivno vrednostjo 180 amperov. Ponovno, samo 50 % neprekinjene uporabe, da ne preobremenite drugega alternatorja, zagotovi skupno zmogljivost polnjenja do 130 amperov, kar je dovolj za istočasno polnjenje zagonskega akumulatorja in servisnega akumulatorja.
Alternator motorja: 40 amperov (80 A/2)
Drugi alternator: 90 amperov (180 A/2)
Skupna varna zmogljivost polnjenja: 130 amperov
Da bi zagotovili, da priporočeni polnilni tok litijevega akumulatorja (100 A) in alternatorjev ne bo presežen, je potrebno uporabiti omejevanje toka.
2x Orion-Tr 12/12-18: Za polnjenje servisnega akumulatorja s standardnim alternatorjem motorja, zahteva za profesionalni DC-DC polnilnik ‘akumulator na akumulator’ varen polnilni tok iz pametnega alternatorja. Pravzaprav sta vzporedno povezani dve Orion napravi, da izpolnita polnilni tok 40 amperov, ki se dovaja neposredno v servisni akumulator prek omejevalnika toka Smart BMS.
Da bi dosegli največji potencial polnjenja, vendar ga ne bi presegli, je potrebno pridobiti tok iz obeh alternatorjev tudi znotraj varnih meja akumulatorja (zahtevana omejitev toka):
Sistem za upravljanje akumulatorjev BMS 12/200: za omejitev skupnega polnilnega toka (tudi iz visoko zmogljivega alternatorja) in za zaščito litijevega akumulatorja pred prekomernim (izpraznitvijo) polnjenjem, je ta kompaktna in robustna rešitev popolna izbira za sistem z obremenitvijo do 200 A. Napravo sestavljajo sistem za upravljanje akumulatorjev, omejevalnik toka, združevalnik akumulatorja in zaščita akumulatorja BatteryProtect v enem. To upravlja in polni litijev akumulator hitro in učinkovito. Omejuje polnilni tok na varno območje izhodnih specifikacij alternatorja, da prepreči pregrevanje ali predčasno obrabo alternatorja in prepreči prekomerno izpraznitev akumulatorja.
Kako se vidik električne energije prenese v sistem?
Vozila in čolni so opremljeni z motorjem(i), ki proizvajajo električno energijo za pogon, hkrati pa proizvajajo električno energijo prek alternatorja. Alternatorji proizvajajo električno energijo z neposrednim enosmernim tokom iz mehanske energije, ki se uporablja za shranjevanje energije v baterijskem sklopu ali za neposredno napajanje opreme z enosmernim tokom.
Majhni motorji imajo običajno majhne alternatorje, večji motorji imajo običajno večje alternatorje, včasih pa so celo opremljeni z (izjemno) visoko zmogljivimi alternatorji, za povečanje izhodne moči. Vozila, zlasti tista z motorji Euro 4/5, imajo pametne (s spremenljivo napetostjo) alternatorje, ki nadzorujejo izhodno moč glede na delovne pogoje delovanja vozila. Zaradi tega niso uspešni pri polnjenju sekundarnega akumulatorskega sistema na uporabno raven. Litijevi servisni akumulatorji lahko močno obremenijo motor alternatorja, ki ga je verjetno potrebno zaščititi pred pregrevanjem ali zgodnjo obrabo.
Ne glede na alternator vašega motorja , ali vrsto servisnega akumulatorja, nudi Victron Energy široko izbiro rešitev za varno povezavo katerega koli alternatorja s katerim koli baterijskim sklopom, ne da bi bili oškodovani pametni alternator ali akumulatorji. Za več informacij si oglejte naše podatkovne liste. Preverite tudi dokumentacijo proizvajalca, da vidite, kakšen izhod lahko zagotovi vaš alternator. Pri litijevih servisnih sklopih in običajnih ali pametnih alternatorjih priporočamo, da izračunate 50 % specifikacijo izhodne moči alternatorja, da ne bi preobremenili alternatorja.
Oglejte si vse naše DC-DC polnilnike Oglejte si vse naše združevalnike akumulatorjev Oglejte si vse naše (pametne) BMS možnostiBattery management systems take excellent care of Lithium batteries, protecting the individual cells of LiFePO4 batteries against over voltage, under voltage and over temperature and will shut down or reduce charging (VE.Bus products only) or disconnect the loads when this occurs.
Victron Energy offers several BMS options, in general the VE.Bus BMS and smallBMS signal separate devices to disconnect the charging (Cyrix-Li, DC-DC chargers) or disconnect the loads (BatteryProtect), the other (Smart) BMS versions are designed for vehicles or boats and offer more ‘all-in one’ functionalities.
Oglejte si vse naše sisteme za upravljanje akumulatorjevMonitor akumulatorja je kot "merilec goriva" za vaš akumulator. Zapisuje, koliko električne energije se porabi in napolni. Monitor akumulatorja izračuna stanje napolnjenosti, preostalo zasedenost in čas do praznjenja. Napetost akumulatorja ne daje točne navedbe o tem, kako poln je akumulator (še posebej ne pod obremenitvijo). Monitor akumulatorja to daje.
Monitorji akumulatorjev Victron Energy spremljajo pretekle podatke, kot je število ciklov polnjenja, najgloblje praznjenje, najvišja napetost, najnižja napetost in tako dalje. Opozoril vas bo na kritične pogoje, kot so nizka napetost ali nizka napolnjenost in lahko celo izklopi celotno oskrbo z električno energijo, da bi se izognili dragim poškodbam akumulatorja ali zagonu generatorja.
Victron nudi monitorje za akumulator z ali brez zaslona, različice Smart omogočajo spremljanje podrobnih podatkov in prilagajanje nastavitev v naši brezplačni aplikaciji VictronConnect. Oglejte si vse naše monitorje akumulatorja
Zaščita akumulatorja Battery Protect odklopi nebistvene obremenitve z akumulatorja preden je pod vnaprej nastavljeno ravnijo (popolna izpraznitev bi poškodovala akumulator) ali preden se toliko izprazni, da ne more več zagnati motorja.
Tu lahko izveste še več o zaščiti akumulatorja BatteryProtect Victron Energy. Vgrajene zakasnitve izklopa zagotavljajo, da se ključna elektronika ne izklopi pomotoma, tj. ko zagon motorja povzroči kratek padec napetosti. Prav tako bo samodejno znova povezala vse, ko bo akumulator dovolj napolnjen.
Zaščita akumulatorja BatteryProtect ima daljinsko stikalo, zato se lahko vklopi/izklopi prek BMS ali stikala. Pametna različica je programirljiva prek aplikacije VictronConnect.
DC-DC pretvorniki ali polnilniki akumulator na akumulator (pretvorniki z vgrajenimi algoritmi polnjenja) se uporabljajo v sistemih z dvojnim akumulatorjem, kjer sta (pametni) alternator in zagonski akumulator združena s servisnim akumulatorjem (enake ali različne napetosti), da ga polnita. Uporabljajo se lahko tudi za polnjenje aplikacij, ki imajo namenske baterije (npr. bočni premčni propeler) ali za napajanje aplikacij, ki imajo drugačno napetost kot servisni baterijski sklop.
Večino DC-DC polnilnikov je mogoče uporabiti v 12 V ali 24 V sistemih in so primerni tako za svinčeno-kislinske in litijeve akumulatorje. Nekateri modeli DC-DC polnilnikov so lahko vzporedno povezani, da se poveča izhodni tok. DC-DC polnilniki so popolna in varna rešitev za polnjenje litijevih baterijskih sklopov iz pametnih alternatorjev (in kar se tega tiče svinčeno-kislinskih akumulatorjev).
Polnjenje litijevih akumulatorjev iz alternatorja
Večino alternatorjev ni mogoče neposredno povezati z litijevimi akumulatorji. Litijev akumulator bo porabil več toka, kot ga alternator lahko zagotovi, kar lahko povzroči trajno poškodbo alternatorja. Da se ne poškoduje alternator, je omejitev toka ena od možnosti ostati znotraj varnega območja alternatorja.
Victron nudi več rešitev za razrešitev tega problema, od katerih so eni od njih DC-DC pretvorniki:
Oprema za enosmerni tok je zasnovana tako, da deluje neposredno z električno energijo, ki prihaja iz baterijskega sklopa (enosmerni tok). Zlasti vozila in čolni imajo lahko na krovu (veliko) opreme z enosmernim tokom (kot so nadzorne plošče, luči, navigacijska oprema, avtomatski pilot, globinomere, itd.).
Nekateri manjši sistemi brez omrežja lahko delujejo samo na enosmerni tok, z 12 V lučmi, televizorji ali hladilniki. Večji sistemi lahko združujejo porabnike izmeničnega in enosmernega toka.
V vsakem primeru je potrebno, da se akumulator zaščiti pred prekomernim praznjenjem, zato v ta namen Victron nudi zaščito akumulatorja ‘BatteryProtect’.
Servisni akumulator shranjuje električno energijo za porabnike sistemov, pri čemer zagotavlja samostojno napajanje, zlasti v trenutkih, ko viri vhodnega napajanja niso (v celoti) na voljo.
Victron Energy nudi več tehnologij akumulatorskih baterij, ki so vse zasnovane na strokovni učinkovitosti, zanesljivosti in dolgi življenjski dobi storitev v najbolj zahtevnih pogojih. Imajo 2-letno garancijo po vsem svetu, naši podatkovni listi pa pravično prikazujejo učinkovitost in pričakovane življenjske cikle, kar pomeni, da na tej poti ni nobenih naložbenih presenečenj.
Medtem ko obstaja več tehnologij za izbiro med svinčeno-kislinskimi in litijevimi, kar je predvsem odvisno od pričakovanj učinkovitosti, stroška na cikel in fizičnih vidikov (velikost/teža).
|
|
Servisni akumulator shranjuje električno energijo za porabnike sistemov, pri čemer zagotavlja samostojno napajanje, zlasti v trenutkih, ko viri vhodnega napajanja niso (v celoti) na voljo.
Victron Energy nudi več tehnologij akumulatorskih baterij, ki so vse zasnovane na strokovni učinkovitosti, zanesljivosti in dolgi življenjski dobi storitev v najbolj zahtevnih pogojih. Imajo 2-letno garancijo po vsem svetu, naši podatkovni listi pa pravično prikazujejo učinkovitost in pričakovane življenjske cikle, kar pomeni, da na tej poti ni nobenih naložbenih presenečenj.
Medtem ko obstaja več tehnologij za izbiro med svinčeno-kislinskimi in litijevimi, kar je predvsem odvisno od pričakovanj učinkovitosti, stroška na cikel in fizičnih vidikov (velikost/teža).
|
|
Zagonski akumulatorji se uporabljajo za zagon motorjev. Ti akumulatorji so zasnovani za spoprijemanjem z velikim tokom praznjenja in imajo v primerjavi s servisnimi akumulatorji drugačno tehnologijo. Da bi preprečili nenamerno praznjenje zagonskega akumulatorja, ga je potrebno vedno ločiti od servisnih akumulatorjev. Victron Energy nudi več rešitev za različne vrste sistema.
Victron Energy nudi različne združevalnike akumulatorjev. Na voljo so tudi bolj izčrpni načini za varno povezavo zagonskega in servisnega akumulatorja, vključno s povezavo združevalnika akumulatorjev z BMS, izdelki Smart BMS vse v enem ali DC-DC polnilniki. Te druge možnosti lahko vključujejo več možnosti nadzora in konfiguriranja, zlasti za zaščito nereguliranih alternatorjev pred pregrevanjem in litijevih akumulatorjev pred prekomernim (praznjenjem) polnjenjem.
Oglejte si vse naše združevalnike akumulatorjev Oglejte si vse naše DC-DC polnilnike Oglejte si vse naše (pametne) BMS možnostiVse pametne izdelke Victron Energy je mogoče spremljati in upravljati iz vaše dlani. Preprosto povežite aplikacijo VictronConnect prek Bluetooth-a in imeli boste neposreden dostop do podatkov o zmogljivosti vašega sistema. Prav tako lahko preprosto spremenite nastavitve, naprave vklopite ali izklopite in veliko več.
Ne-pametne naprave z vhodom VE.Direct lahko postanejo tudi pametne prek uporabe VE.Direct Bluetooth Smart dongle
Prav tako je možno vaš sistem daljinsko spremljati in nadzorovati. Funkcionalnost daljinskega povezovanja VictronConnect-Remote omogoča izdelkom Victron z vmesnikom VE.Direct daljinski dostop prek izdelka GX, prek spletnega portala VRM. Ta zmogljiva funkcija omogoča popolno konfiguracijo izdelka in spremljanje od praktično kjerkoli po svetu z uporabo aplikacije VictronConnect. Izkušnja uporabniškega vmesnika je takšna, kot so bili izdelki povezani lokalno z uporabo povezave Bluetooth ali žičnega vmesnika VE.Direct do USB.
Oglejte si, kaj zmore aplikacija VictronConnect Oglejte si naše naprave GXNaša dobro uveljavljena mreža lokalnih strokovnjakov podjetja Victron je namenjena iskanju optimalne rešitve za vaš izziv.
Pri podjetju Victron nam je pomembno, da strankam nudimo hitro in dosledno storitev ter podporo. Zato naša svetovna mreža strokovnjakov podjetja Victron zagotavlja najvišjo raven tehničnega znanja in izkušenj ter se zavezuje, da bo opravila popravila kakor hitro je mogoče.
Tako lahko začnete ali nadaljujete svoje potovanje, kamorkoli ste že namenjeni.