Terenski preizkus: PV moduli

Primerjava v resničnem svetu med enojnimi, poli, PERC in dvojnimi PV moduli.

Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
E
Skupni izkoristek sončne energije: --
W
Romunija
--
--
Datum namestitve: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Obsevanje

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Podpora

Tehnična podpora

Za pridobitev tehnične pomoči sledite spodnjim korakom, da boste hitro ugotovili težavo. Po želji se vsekakor obrnite na trgovca, pri katerem ste kupili izdelek, saj vam bo z veseljem pomagal, je usposobljen na najvišji ravni tehničnega znanja ter je odgovoren za zagotavljanje pomoči.
01

Preverite priročnik za izdelek

Priročniki za izdelke vsebujejo odpravljanje težav in navodila za namestitev, kode napak, funkcije, specifikacije in omejitve.
Prek zgornjega spustnega menija izberite izdelek, da poiščete priročnike za vaš izdelek
02

Izvedite preverjanje sistema in preverite vire

Izdelek podjetja Victron Energy je vedno del večjega sistema. Izvedite preverjanje sistema, da ugotovite težavo, in si oglejte naše koristne vire, da boste našli rešitev.
Naši priročniki za izdelke vsebujejo bistvene informacije za varno in zanesljivo uporabo vaše opreme Victron, zato jih morate pred namestitvijo ali vzpostavitvijo stika z osebo, ki vam lahko zagotovi dodatno podporo, obvezno prebrati. Pred vzpostavitvijo stika z namenom pridobitve podpore izvedite preverjanje sistema, da ugotovite težavo. S tem boste pospešili postopek, saj tudi trgovci želijo pridobiti enako stopnjo vpogleda, da vam bodo lahko zagotovili ustrezno podporo.
Person takes of the bottom plate of a Multiplus-II GX product
Prosimo, upoštevajte, da je izdelek podjetja Victron Energy vedno del večjega sistema.

Pri izvajanju pregleda sistema upoštevajte naslednje:

  • Ali so akumulatorji stari, pokvarjeni ali prazni?
  • Ali obstajajo pokvarjene ali razrahljane varovalke, kabli ali ločilna stikala?
  • Ali je obremenitev izmenične napetosti previsoka oziroma je prišlo do kratkega stika?
  • Ali sta omrežje ali generator slaba?
  • Ali so nastavitve generatorja pravilne?
  • Ali sistem ustreza izdelku?
  • Ali je sistem pravilno konfiguriran?

Preberite Victronov referenčni priročnik »Wiring Unlimited« in se prepričajte o primernosti električnega ožičenja sistemov.

Baza znanja

Oglejte si pogosta vprašanja in odgovore za posamezne izdelke

Iščite po bazi znanja skupnosti
Preglejte priljubljene teme skupnosti, iščite v bazi znanja ali postavite vprašanje skupnosti strokovnjakov.
Iščite po bazi znanja
Strokovnjak Victron stoji poleg avta z opremo Victron

Obrnite se na svojega lokalnega trgovca

Obrnite se na trgovca, pri katerem ste kupili izdelek (tudi če ste ga kupili v spletni trgovini, kot sta Amazon in Ebay). Vsi naši trgovci so povsem usposobljeni in odgovorni za zagotavljanje pomoči v zvezi z izdelkom ter tehnične podpore. Obdelajo lahko tudi garancijske zahtevke. Obrnite se na svojega trgovca ali ustvarite zahtevek za podporo; tako se boste na podlagi serijske številke vašega izdelka samodejno povezali z ustreznim trgovcem.
Contact your local dealer Create a support request to your dealer Not sure who to contact

Strokovnjak Victron

Če se želite udeležiti podrobnega usposabljanja o naših izdelkih in rešitvah, so vam na voljo spletni tečaji. Usposabljanje vključuje videoposnetke, referenčne vire in izpite za preverjanje znanja. Po uspešnem zaključku ste nagrajeni s potrdilom. Za spletno usposabljanje potrebujete brezplačen račun Victron Professional.
Register for free Log in
Strokovnjak Victron stoji poleg avta z opremo Victron